Hello superman KITTY

AAhhhh!! Guuu! Va skönt det var att gå upp idag, utan tänka på att man har skola, och sen så sov man gott också :D hihihi .. det var det bästa som hände på morgonen, tills jag satte på dusch kranen... Jag har ju en fisk minne, som gjorde att jag glömde bort att vi inte har ngn varmt vatten tills kl 10 på kvällen.. så nej det var inte kul att duscha i  kallt vatten, haha jag skrek som fan, kändes nästan att jag hade fått elchock!! HAHAH roliga är att jag blev vaken väldigt snabbt av kallt vatten!! ..

...
...
...

Försökte ringa min läkare men fick inte tag på honom, även moncan!! .. hmm ähh jag får skicka ett mail till henne..
snart ska vi få  en gäst, så jag har inte hunnit med mina punkter ,.. får ta det imorn, ska försöka plugga nu en stund (måste)

En sån behöver jag! HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0