Eid mubarak yall!

Idag är det Eid (för er som inte vet vad det är, så kan vi kalla det för muslimernas "jul") Got it? :)
Anyways, klev upp kl 6 ?!?!, Äckligt tidigt, har inte gjort det på ett bra tag! Började dagen med Eid bönen (Det var helt aamaaziiing - se alla glada, och med ett bred leende, that made me happy :D ♥.
Nu är alla på jobbet eller i skolan, bara jag och mamma hemma, köpte med mig lite gott på vägen hem, så just nu sitter jag i sängen och gottar mig framför datan, ska titta på ngn härlig rulle, sedan kommer Mary Pary förbi en stund,och efter det ska jag iväg på en eid fest :D. Förresten så känns det lite konstigt att fira eid ut brosan =(, men börjar bli rät van.  Ha en trevlig dag! Puss och kram ♥




Kommentarer
Postat av: Mary

Eid Murbarak :)

Familjen tackar för den goda maten och blåbärspajen! ^^ Det var jättesnällt!

2009-11-28 @ 09:30:26
Postat av: Nadia

Eid mubarak gumman =)



Det var så lite så .. ;) anything for you! :) <3

2009-11-29 @ 16:58:04
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0