I love Hello Kitty

Guu vilken lång dag jag har haft, först jag gick till centrum med min käre mor (har btw inte gjort det på jätte länga) och vandrade till olika affärer och hittade typ ingenting, var inne i HM över en timme!! Ville nämligen bli av med en presentkort som jag har haft väldigt länge, så jag och mamma gick runt i hela HM och ändå hittade vi inget, istället fick snälla mamma leta efter kläder och typ säga : "Den här?" typ tusen ggr haha jag lät som en diva, samtidigt är jag väldigt kräsen av mig (som ni kanske inte visste det). Tråkigt nog hittade jag inget, det blev inget "The one" lr "kärlek vid första ögon..." hahah lite onödigt slösa på ngt man inte kommer ta på sig.. juste träffade på S i HM, haha den där bruden har försökt att övertala mig att titta på 2012, men jag tror jag bangar, kommer få sömn problem (dvs mardröm hahah) igen och det vill jag inte (haha kanske låter töntigt - but it's true. Samtidigt så är jag väldigt lätt påverkad! Men vi får se, men en skräckis tackar jag inte nej till! Hon är också ledigt tills nästa år, så  vi har all tid i världen!
Juste, köpte mitt efterlängtade gymkort :D (ngr tusen lappar fattigare - but it's worth it) .. har inte orkat att gå ner till gymmet för att fixa gymkort, nu är det i alla fal gjort, kändes väldigt skönt, ärlig talat så längtar att träna igen =) .. dock är gymmet stängd tills måndag (för renovering) men ska på core imorn :)
Gick även förbi Amelias praktik plats, kul å se henne jobba hihih =)

När jag kom hem lagade jag middag till familjen, and they loved it, sedan dess har jag "pluggat", hunnit titta på GG one tre hill och massa fler. XoXo
Dem enda jag blev kär i ;) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0