I'm back

Shit vilken jävla dag det har varit!
Satt och plugga tills kl 3 på morgonen, gick upp vid kl 5 på morgonen för att fasta, hela min kropp skakade och frös som fan, blev skit yr, så gick jag å la mig snabbt, sedan snoozade jag i en timme tills kl 10 på morgonen, sedan pluggade jag i två timmar, gick iväg till skolan, för att skriva två prov - 4 timmar tog det!! (Hoppas att jag inshallah klarar dem) Mötte M i stan efter provet, käkade Tjeebab :) sen satt vi pratade å lite stuff, thanx bro' it did help a little bit! Önskar att min käre bror var här nu i Sverige nu), för jag vet att han skulle  fixa och trixa allt! I miss you =(  ... Juste träffade på världens sötaste kille i jakan.. i pressbyrån, fan det är sånna typer man vill ha :)

Bilder från helgen.



Min favvo :)



När Dany skulle skära tårtan - Okej jag vet kvaliten suger,..



Hittade en jätte fin tavla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0