Klant

ÅHH! Vilken klant jag är!! Jag la in citron tvålen, som mamma hade köpt idag, trodde det var volym (kallas det så?), som har med mat att göra, så just därför la jag in kylen, plus att det stog inget på svenska. iaf. syrran hade letat efter den som fan, sen så gav hon upp och sa vart jag la den.. jag ba "Öhh vilken tvål? , jag såg ingen tvål? ".. så sa min syster färgen, så jag sa till henne ..."aha men den la jag in i kylen" hhahah oMG!! Va klantig man kan vara, jag är ju i för sig känd för att vara de.. bland familjen ofcourse :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara berätta om min första tävling i bloggen!

Du kan vinna en rolig bok.



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.



MVH Carolina

2009-11-19 @ 16:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0