Last night

Vaknade för en stund sen,.- sov inte så länge inatt, för jag kom hem rätt sent också! Men igår kväll var rätt lyckad, träffade massa folk som man kände, det var god mat också, såg ut som om alla hade kul vilket var huvudsaken, Jag är nöjd..-
Tyvärr så frös jag arslet av mig, för lokalen låg bredvid hamnen, så det var piss kallt!! Efter 4 kopp te, blev jag rätt varm! haha..Igår kväll gjorde jag ngt som jag verkligen ångrar haha, men va fan hur ska man säga NEJ, om alla i lokalen tvingar en, (NEJ!, jag dansade/sjöng inte framför alla).
Hittade två snyggingar förresten, ena var amerikan :D hiihih fett kul när han försökte prata svenska, ni skulle bara höra hur det lät!! haha jag doog! och den andra killen var halv svensk/bengal, började prata bengaliska med mig,.- väldigt chockande, för han pratade bättre bengaliska än mig! haha tydligen lekte vi tillsammans när vi var små, haha det kommer jag inte ens ihåg! hahah,, nä det var kul och prata minnen iaf, sjukt trevlig var han iaf, tur att jag han ta lite bilder ;) hahaha in case ;) hahaha. Okej nu ska jag sluta babbla här... Tjejer tack för igår =D♥ Lägger upp bilderna från helgen sen, om jag orkar, nu.. resten dagen ska jag bara dega i sängen, och äta massa gott! Det är ju fortfarande Eid! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0