MJ's This Is It -

Filmen var jätte bra, ångrar mig inte ett dugg.. Man fick den där känslan, känslan som gjorde att man vilde dansa.. hela kroppen rös, av att höra honom att prata, sjunga, dansa =D shiiat den där feelingen kommer man inte glömma!! Jag trodde Michael var en liten ensamvarg.. man fick aldrig se hans riktiga JAG. Men idag fick man verkligen se, hur han är som person, han verkar väldigt skojsam person, lite barnslig, gillar att skämta osv. Kändes som att det var han som var bossen över allt, han skötte det här på ett bra sätt!! Och det märks att han kan sitt. Det som känns helt otroligt är att han sjunger och dansar lika bra som för!! - I'm impressed, skulle jätte gärna se den igen, längtar tills den kommer ut på dvd (om den nu kommer). Vill inte säga vad som hände under filmen, för det kanske finns ngn där ute som inte har sett den än. Men man blev både glad och ledsen under filmen, känns inte att han är död, för mig så lever han vidare.... MJ- KING OF POP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0