My celebrity crush is .........

Måste erkänna att jag har en celebrity crush (tänker inte avslöja vem det är - men han finns med i bloggen ;))

Dem enda som vet är Sami, min syster och Aicha och deras reaktion var :

Sami's kommentar (I loved it btw hahha)

"What??? Han är ju min typ (sami har massa olika smak - men just den smaken fallde jag inte för -förut)" hahaha trodde hon skulle total såga honom hahah

Min syster kommentar :

" Visa mig vad som är snyggt med honom? :O " Hon tycker att alla är fula! haha

Aichas
:

" WTF! Nadia du kan bättre - Skärp dig! Eller vänta han är ju inte så dålig, om man tänker efter lite!" HAHHAHA  hon är  precis som mig, tar en stund innan jag ändrar mig!

"Den" här typen är väldigt annorlunda jämfört med dem andra celeb. crush jag har/haft! hihih OKEJ, nu ska jag inte säga mer, annars kommer jag typ avslöja mer! Eller jo en sak kan jag säga, för ni kommer ändå inte veta vem han är hahah han sjunger i alla fall! ;) ♥♥♥♥ Älskar hans röst :D ♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: zilly

Akon? John myer?

2009-11-17 @ 18:29:54
Postat av: Nadia

Hahah none of them.. :p

2009-11-17 @ 21:52:54
URL: http://modernlife.blogg.se/
Postat av: Mary

Sääääääg...i wanna know lol :p

du kan skicka det via sms om du inte vill skriva det här ;)

2009-11-18 @ 07:07:42
Postat av: Nadia

haha okej jag säger det på sms, men våga säga ngt dumt om honom hahaha :)

2009-11-18 @ 16:07:10
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0