Recept - Välldigt snabbt och enkelt!

Vet inte vad jag ska kalla den här rätten, men ni avgör själva! :)



Förberedelser :

♦ Skär löken
♦ Skär Paprikan - fyrkant- ni kanske ser att jag har 2 olika färger, det är för att jag älskar när man har massa färg på maten, mycket roligare.
♦ Skär Charmpioner i små bitar
♦ Skär kycklingen i små bitar

Sedan ska du hälla i oljan i kastrullen å hälla i löken där, och sen kan ni slänga i de kryddor du vill ha med. Sen låter du fritera det lite stund, häller i lite vatten och låter det sjda ngr minuter, sedan häller du i grönsakerna - häller lite vatten så att grönsaken blir genom kokt, och sedan häller du matlagnings grädde - and voilá - där har ni min glamourösa middag! :D  Lycka till :)



Så här ska den ut se ut, när den är färdig :)



Så här ska de se ut, när man serverar :)



En närmare bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0