Skit också!!

Faaaan!!! Jag skickade mail i fel adress till min kompis som är i London nu, (hon skulle köpa kläder åt mig - och jag skulle beskriva i hur dan jag vill ha), faan! Skit!!Och hon kommer säkert komma hem imorn, eller om några dar, och jag vet inte om det var hon som ringde mig idag (2 ggr), för det var någon som ringde mig, men ett utländsk nummer,.- som jag annars inte känner till,, för det är inte från USA eller Canada, Italien, mellanöstern eller Asien eller Rumänien .,.- hmm undrar vilken lands nummer 0044 är ?!? Låter som Englands!!

Kommentarer
Postat av: Mary

0044 är Englands landskod, jag kolla upp det :o

2009-12-01 @ 07:49:59
Postat av: Nadia

Jaha okej, tack Mary :)

2009-12-01 @ 14:37:38
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0