Trubbel i paradiset -

Tjaaa =) Kom precis hem, hade underbar dag med underbara Bella (som btw är blond igen =P) Vi åt middag på en jätte mysig restaurang i stan, synd att vackra belsa var en tjej ;) hahah och nu till själva idiotiska misstaget jag gjorde, skulle egentligen titta på den där skräckfilmen, men stupid dumma jag råkade boka fel film?!?! Hur i fan kunde jag boka fel film?? Nä jag vet själv inte hur det gick till!! FAN! FAN! Och det roliga är att vi märkte inte ett piss om att det var fel film, när vi tog ut biljetten, gissa när vi märkte?, Jo när vi satt bio salen, och filmen (trubbel paradiset) började, hahaha Bella --> "Öhh är vi på fel bio sal?" hahah.  Well, well vi hade kul. Thats it. ♥

-
-
-

Nu ska jag titta på ngn härlig rulle med syrran + CHIPS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0