USA ELLER BD ?? eller weekend

HAHAH JAG ger inte upp så lätt.. bara för att jävla med min käre mor, så ringde jag upp Aicha (som numera bor i LA), och sa att jag kommer till henne, tror ni att morsan börjar skrika! hahha!! FUN times!  haha eftersom jag inte har ngn skola tänkte ja åka bort ngn stans, mamma vill hänga med, helst till BD om jag betalar, men jag förslog USA, men hon ville hellre till BD..hmm.. det krävs massor av tid för att planera en resa sa mamma, håller med henne, om jag hade vetat det innan, så skulle jag lätt åka ngn stans, men nu är jag lite osäker,.. men kanske en weekend resa skulle sitta bra! ;D




HUR KAN MAN SÄGA NEJ TILL DESSA BILDER????!!!! MAMMA NÄR SKA VI BOKA? HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0