--

Hey Bitches!

Vet inte vad jag ska säga...., i'm speechless! Jo, en sak kan jag säga, att jag är jävligt trött på skolan, bara 2 veckor kvar, om man inte räknar med den här veckan ..:P Längtar som fan =D, samtidigt känner jag mig nere (igen), inte bara på grund av all plugg, no sleep, stess osv. utan ngt annat, fick det svaret via mail, fan det svider! =( =( =( =( Men fan vad det gör ont!! Hjärtat bultade som fan, när jag lässte mailet, trodde jag skulle fixa det!!! BUHUHUH =( =( =(  Vet inte vad jag ska göra, I thought I did it, but next time, jag ska ge i allt jag har! THATS IT!! Ingen mer snack om det!! =( =(
_
_
_

Idag gjorde vi ngt kul i skolan, men samtidigt något ÄCKLIGT! Vi färgade (plackindex) våra tänder (rött färg), - för att titta om vi har plack (bakterie beläggningar i våra tänder) i våra tänder..ja, resultatet kommer ni att få se snart.. :), där det är mest rött, där är det plack "bakterie". Det var kul, men samtidigt var det bra att vi fick göra det, för vi kunde se vart vi skulle borsta tänderna lite ordentligare :P (man fick se vart man inte borstade tänderna ordenligt), (sanningen kom fram!! hihih) men själva skitet var inte kul, smakade beskt, som gjorde att man fick en spy känsla.. inte kul =( .. samtidigt fick man gå runt med röd mun! hahha .. så sööt lilla Ban, gick med röda läppar och tänder, man trodde att hon hade stoppat i sig lite för mycket godis, som hade rött färg :) ahhaha..

_
_
_

Ska fortsätta göra klart arbetet, försöka plugga lite, sedan ska jag titta på mina serier (behöver koppla av lite - hade prov igår)



Här får ni se vart det är mest rött! (Fan, jag kan känna det äckliga smaket i mitt mun BLÄÄÄH) och anledningen till varför jag har målat bilden till VIT, det  var för att jag kletat i mig Vaselin (mycket), så NEJ det skulle ni inte vilja se ;)
Juste glömde nämna om att man inte fick borsta tänderna på några dar, för att se placket, - annars är jag dålig på att borsta tänderna, men dem här gången när dem sa inte borsta, så borstar jag!! hahah .. men erkänn att dem såg rätt bra ut ;) ahha



( Tryck på bilderna)
Jag i behandling stolen, väntar ´på min favvo tandläkare¨ Sengül :) hehe..


Shiiaat snart kommer man hålla på med sånt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0