Candy-

Igår var inte direkt den bästa dagen i mitt liv, men jag kämpar! Nu till saken, förutom att jag mådde skit, så gjorde tjejerna + jag ngt kul, skolka från lektionen, för ngt kul=) Girls don't forget to thank me :) Som sagt jag är en riktig krigare ;) .. vi gick runt lite i jakan ett tag, sen hade Ban sagt att vi drar till Willys för att köpa godis, det är 3.90!!! Kanon precis liksom, var inte direkt på, för jag köpte lös godis dagen innan, men när Ban erbjöd sig att köra oss ditt, så tänkte vi (amelia) why not! .. haha .. vad tror ni det händer där? Jo lilla Amelia och Ban storhandlar, .. amelia var nog smart där, tänkte Nadia kommer ändå hjälpa mig att bära .. great liksom .. haha det var inte lite hon köpte, kändes som hela butiken, 3 kassar blev det,, ..Varför?  hon ville smöra för sin mommy ;) haha nää hon är en angel!! Jag själv nöjde med mitt godis, ringde morsan om jag skulle köpa ngt, gick ju inte så bra med samtalet, ska nog slänga mobilen i väggen nu!! haha .. trodde verkligen att jag skulle käka upp all godis igår, men det gick verkligen inte! I tried my best!


Kommentarer
Postat av: Maaleey

HAHAHAHAA.. de var sååååå roligt den dagen !

Nadia de är väldigt svårt och bara gå ut från matbutiken utan att ha tre påsar , de är inte ofta man ens åker till willy's ;) was loving it

2009-10-25 @ 01:35:17
Postat av: Nadia

Hahah jaa så sant :D, men det var värt det, 200 kr liksom!! haha din lilla skit, du ville bara smöra för din mammma ;) hahah .. and yes it was a great time

2009-10-25 @ 03:03:00
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0