En riktig nattuggla =)

Sarah gick hem för en stund sen, hon var här under hela kvällen, åt middag, titta på idol och film, och snackades skit (hihih) I Love Gossip!! :D .. nää hade lust att slappna av lite, har ju pluggat rätt hårt detm senaste dagarna lr månaden, plus att jag har inte träffat Sarah på ett bra tag, måste va på Aichas avskedsmiddag..vi tittade iaf på Idol, eftersom att Ban prata om det hela dan och att det skulle vara MJ-tema, så vem säger nej till de!..vi tittade på en skräckfilm, vilket "barn film" enligt mig, men Sarah höll ju va fan skit på sig .. hahah hon vågade nästan gå parkeringen (hennes bil står där).. Nu sitter jag här och funderar på att om jag ska sova snart eller plugga en stund, samtidigt känner jag mig lite trött (gäsp), sov ju typ 4 timamr i natt .. nää sitter nog uppe en stund till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0