...

Hej allihopa :) .. ser att jag har inte bloggat på några dar .. men jag har mina skäl..! Samtidigt så kände jag mig inte för att blogga.. vart lite nere av all plugg och blev ledsen av att världens bästa bror åkte iväg ..samt att världens bästa Aicha flyttade till LA.. fan vad jag grät när jag skulle säga hej då till henne, har känt henne i många år och hon är en av min bästa vänner som betyder jätte mycket för mig. Gav henne avskedspresent, som hon tog med sig till LA, som påminner om oss. .. samma dag kändes så konstig hemma.. huset var tystare än vad det var dem senaste tre månaderna .. hade en konstig feeling i magen .. Mattias (aichas bror) kände samma sak, så han kom över till oss.. så satt vi alla ihop å pratade om minnen .. Mattias var som en andra bror till mig,, även han ska flytta om några veckor.. fan känns som om alla flyttar ..Ne fan vad man kommer sakna både henne, Mattias och så klart min kära bror.. båda dem kommer över under julen,, bara lite osäker på Aicha.. med tanke på att hon på att hon bor så långt och att hon är student,, så det blir nog lite dyrt för henne… LOVE YOU GUYS!!! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0