:/

Tjaaa :) Kom precis hem.. pluggade hela dagen med Sami :) .. visst blev det en hel del prat, så händer det om man inte ses så ofta .. men huvudsaken är att jag lärt mig ngt right? Det bästa av allt är att jag såg värsta snyggingen från våran plats ;) hahaha .. fick typ fetaste huvudvärken nu, men sami säger att det på grund av all socker (godis) vi stoppa i oss.. hmm.. kan tänka mig, för det var inte lite man åt :P.. nee ser att mamma har lagat pizza =D lagom för mig :D .. hihih .. efter middagen ska jag titta på 90210, the hills och många mer.. men innan dess ska plugga på imorgon redovisning .. skriva klart på arbetet.. xxx hörs sen

En mugshot bild, zheeexyyyt!! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0