Gäst inlägg - Aicha

Försökte ringa dig, så fort jag läste inlägget innan " My life........". Kunde inte höra dig på telefonen. Du lär nog sova nu. Så jag skriver det här istället!

Gumman, om jag skulle vara i Sverige just nu, så skulle jag komma till dig så snabbt som möjligt och ge dig en kram! :) Blev ledsen när jag läste inlägget, gumman du kommer fixa det! jag tror på dig! Inget ska vara lätt, livet är inte så lätt som man tror, jag vet att du är en riktig krigare, jag tror och litar på dig! Därför ska du ge i allt du har att säga på måndag, hunny trust me you gonna make it! Nadia tänk på att allt är möjligt!

Vi får pratas vid imorn - jag messade Mattias, han kommer förbi! And again, dont be sad, i'm here for you, call me if you need to talk! - Love you ♥
Aicha - Tomar nijeke bhole je jehona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0