Happines is baaack =)

I'm Happy!! Sooo Happy!! Vet inte varför, men gissar på att glädjen är tillbaka!! Kanske borde jag tacka min mina vänner som har fått mig att tänka på ngt annat positiv!! Thaaanx!! ♥ I Love you all :D

-
-

Idag hade vi rätt skoj i skolan,, måste bara säga att jag är glad och tacksam över att jag går i samma klass som Amelia, Ban och Merob, fan det skulle vara tråkigt utan er :) anyways .. vid soffhörnan (verkligen vår plats haha) satt vi där rätt länge under lunch rasten..där har vi våra långa samtals ämnen, och dagens samtals ämnen handlade om GIFTERMÅL,(för det mesta) från ingenstans börjar Ban prata om att hon vill gifta sig haha I know.. och vi all höll inte med henne (speciellt merob), pga av att hon för ung..osv. samtalet gick rätt långt, men helt plötsligt ville Merob gifta sig, hon blev rätt sugen på det.. haha ni fattar säkert inte vad jag menar, men det var kul =) .. haha och det roliga är att vi tänkte skolka eftermiddags lektion,  .. så vi planera om när och hur vi skulle gå i från klassen.. haha för vi trodde att vi inte skulle inte ha ngt särskilt, och sen så säger läraren om att vi ska göra helt annat sak, som var viktigt,,.. haha där gick vår plan sönder.. haha .. när var i stan och letade upp en smink affär, ligger middle of no where (vet själv inte vart den ligger, men gissar på kungsgatan eller Drottninggatan), tog ett tag innan vi väll hittade affären.. haha köpte lite smink (läppstift + nagel lack) ska gå nog dit igen köpa några saker, vet inte om jag har lust, gillade inte snubben i butiken!! -

-
-
Ska plugga en stund, sedan titta klart på en film, sedan gå å lägga mig, ska gå upp äckligt tidigt, ska på en hemlig mission med tjejerna! haha

Dagens låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0