Heeeej =D

BlÄÄÄHH! Jag känner mig såå trött!!, Varför? Ja, det kan man ju undra, gick ju upp äckligt tidigt idag (Kl 6), för ett bra orsak! haha som sagt jag å tjejerna var på ett hemligt uppdrag imorse.. haha men det var ett helvette.. tiden gick så himla segt!! Vilket sög, folk som jobbade där, glodde på oss, som om dem var på zoo, eller att dem var på bio, hahha så kändes för mig,, .. men hade det bara varit jag och amelia, då skulle jag inte dragit dit, som tur följde Merob och Ban och hennes kusin med, så det var kul, för vi satt mesta och pratade om ngt intressant (mest MJ) sedan så tjatade vi om hur segt klockan gick, å hur hård marken var!! hahah.... Det var nice!!
Vi gick runt lite i S. centrum, hittade inget spec, men det var värt det iaf. Tack tjejorna (hahahaa) =D

-
-

Sami kom förbi mig en stund, för att prata med mig, det slutade med att vi målade naglarna.. haha det här kallar jag för terapi!!

-
-

Tittade precis klart på Mamma Pöööjkar!! :D Hahaha jag älskar den här programmet, så underhållande.. :)
By the way så är Tim, sjukt lik min granne.. :D

Här lite bilder från dagen ;)
Tyvär vägrar min mobils sladd funka, så det blir inga bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0