Hello Bitches =)

I'm home know.. hade velat stanna lite längre.. men tänkte på att jag måste plugga ... men fan va kul det var, galen kväll kan jag lova .. haha men det kändes som om det var otursdag för alla där.. jag blev typ nockad (olyckshändelse) av little Z, fick såå ont i min övre fram tand, var rädd att den skulle gå av.. haha .. sen så blev Nadia också nockad av A,, det ledde till att hon bet på sin överläpp, slutade med en blodig -svullen överläpp.. haha :P .. annars är jag såååå mätt, att jag kommer typ spy snart.. samtidigt känns det skönt att bli av med all smink :D TACK för ikväll =D

Kommentarer
Postat av: Ban

vart var du? :D

2009-10-18 @ 10:41:54
Postat av: Nadia

Det var hos min pappas kompis :)

2009-10-18 @ 18:01:46
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0