It's to empty -

Vet inte hur jag ska beskriva mina känslor som jag har i huvudet just nu! Men jag kan säga det kort, att jag känner mig ledsen, hopplös, besviken, arg, ensammaste i världen, ja listan kan göras lång..! Konferensen som dem kallade för, gick väll så där, var super nervös innan, hade med mig M som mitt moraliska stöd, det hjälpte mig verkligen, annars fick jag skit ont i magen bara för den här jävla mötet, ville kräkas, nä det var inte kul alls kan jag säga, inte nog med det så sa Maggie till mig innan om vad dem kommer säga, just då ville jag bara skjuta mig själv... Väll på mötet gick det bra, dem skämtade å så, så det kändes bra, men jag är bara lite smått besviken på dem, på deras cp beslut!!, och sättet dem jobbar kändes inte bra.. men samtidigt är jag tacksam över att jag är kvar! Jag har märkt att jag är väldigt osäker av mig, vilket är ett av mina svagaste sida. En sak har jag lärt mig är att jag ska sluta gissa!!Well I guess i'm stuck with them!! Jag tog beslutet helt okey, kommer nog få chocken om några dagar, ... just nu har jag ingen lust att plugga, har lust att ge upp allt... jag vill, jag vill inte -

Kommentarer
Postat av: Anonym

=(

2009-10-26 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0