Karius och Baktus

Ett samtal mellan mig och Amelia

*******säger:

KAN INTE STUDERAS

SKJUUUUUUT BÖCKERNA

Nad's -      |  I'm baaack bitches!!! säger:

haha va söt du e skriver STUDERA!! .. haha (och jag har inte öppnat ens.. ska stänga av datorn vid 10, plugga en stund.. innan jag lägger mig -.. ) hahha jag skulle jätte gärna skjuta den (efter provet - och om jag har klarat) .. men du har at least försökt, förstår att du är trött

****** säger:

aa fast de är ingen ursäkt för mig hahahhaaha

ja orkar bar inte

ja menar allvar jA ORKAR INTE

vll fan GRÅÅÅÅÅTAAAA

seriöööst varför varför

måste de vara aåå

sååå

Nad's -      |  I'm baaack bitches!!! säger:

haha ja du !! amal om jag visste svaret, skulle jag lätt säga det till dig..

men så är det, vill du ngt, då måste du fajta för det

men jag förstår dig!

 

 

Efter idag, så är jag jävligt trött på karies och bakterier, jag lovar om ngn nämner mer om det, så kommer jag skjuta mig själv!,, haha så jävla trött är jag på det!! Därför tänkte jag och Amelia skippa första timmarna imorn, det är 2 grupper som kommer redovisa imorn om det i 2 timmar om samma sak, så jag å Amelia ska typ ta en timme extra lång sovmorgon, och vår ursäkt är vagnfel! Haha

Imorn slutar jag 12 som vanligt, efter skolan ska jag plugga några timmar, sen käka kebab buffé med Elina!! Jag och Mr.Kebab = så sant =D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0