Morning :D

.. Godmorgon! Kan man säga så? .. haha känner mig som en hel människa.. vaknade 12, har inte gjort det på ett bra tag, plugget har tagit över mitt liv, som ni kanske inte märkt :p .. iaf den här helgen, ska jag bara ta det lungt =), självklart kommer det bli lite plugg också :P, saker som jag ska göra är: äta god mat =) (Nadia+Mat= så sant) haha, städa mitt rum, speciellt klädhyllan, ser ut som om det var ngn jordvävning, städa bokhyllan, rensa lite böcker måste jag dessutom ;) ..dem är det viktiga saker som jag måste få det gjort .., annars ska jag sova länge (jag är typ sömnprinssessan), Gårdagens middag var lyckad, lagade precis middag, och den var lika lyckat, jag gillar att laga påhittade maträtter ;) .. Bilder kommer lite senare om jag orkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0