My life sucks right now!! =( =( =(

Jag känner mig så ledsen just nu! Har den där äckliga magkänslan i magen, som får mig att spy... jag mår verkligen inte bra.. Undrar om jag kommer klara mig tills Måndag.. Faan! Vill typ gråta, men vad hjälper det till? :( Som Ban och Amelia sa, det enda jag kan göra är att PLUGGA my ass off!! Fan hur ska man plugga? när man har det på huvudet?, har ju prov på tisdag. Nä på måndag, får jag säga det jag har på hjärtat,I dont wanna be cut off!! Nää jag kände att jag måste skriva av lite, .. vi hörs lite senare

(Aicha- skickade den här låten till mig, thanx darl, I miss you :( ♥ )

Kommentarer
Postat av: Sarah

Stå på dig tjejen! You gonna make it! :)

2009-10-24 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0