Plugg date

Kom precis hem, pluggade rätt länge idag, men det kändes skönt att få plugga lite tillsammans också, så att man kan gå igenom lite sånt, som man inte kan ... Ban kom å joinade så, dte var bra.. tänkte gå till stadsbibloteket, men vi skippade det,  så istället gick vi till en mysig café/restauragn i Rådmansgatan, det var rätt tomt, och mest par som satt där myste .. YEEEII!! haha ..  störde mig mest på musiken! FAAN! .. nää känner mig så dålig, fan vad jag slösar pengar altså, måste skärpa mig, ska låtsas som om jag vore fatttig ..



Älskar varm chocklad!! =D



Haha fan det ser helt messed up, men ändå rätt mysig ställe, jag ska absolut komma hit igen =)

.. Nu ska jag vila  i en timme, sen ska jag börja plugga igen, vi hörs väll på pauserna ;)

Kommentarer
Postat av: Ban

hahahah när tog du de här bilderna??

2009-10-07 @ 20:13:39
Postat av: Nadia

Typ när ni gick på toa tror jag :P hehe

2009-10-07 @ 23:33:01
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0