Shulu

Finally... :D ..Då var tentan över, .. eller vänta jag har ju en till tenta nästa vecka..FREAK! .. Trodde jag kunde chilla lite nu under helgen, men NEEEJ! Jag måste plugga!! Fan också!! aja .. lifes goes on! .. Han sova sammanlagt 3 timmar inatt, ändå var jag rätt pigg under provet, var rädd att jag skulle trilla av från skolbänken! HAHA.. efter provet ville man sova, nej det kunde man inte heller, för det väntade 3 timmars föreläsning, men läraren såg att vi alla höll på "svimma", så hon släppte iväg oss 1 timme tidigare .. sedan hade jag och Amelia tänkt att sova en timme i tåget, sedan hem å sova några timmar, men istället gick vi förbi SKHLM-centrum, hittade inget särskilt.. nu är det ingen idé att sova.. ska käka middag snart.. sedan plugga ett par timmar, plus bli klart med mitt PowerPoint arbete, sedan blire film time =) hörs sen xxx

 

Ni får en dagens låt  så länge!

 

 


Kommentarer
Postat av: XXX

Äntligen la en låt som jag tycker om.

tack gumman

2009-10-10 @ 16:12:16
Postat av: XXX

Äntligen la du en låt som jag tycker.

Tack gumman.

2009-10-10 @ 16:15:10
Postat av: Anonym

2009-10-10 @ 16:15:38
Postat av: XXX

Äntligen la du en låt som jag tycker om.

Tack gumman.

2009-10-10 @ 16:19:22
Postat av: XXX

Äntligen la du en låt som jag tycker om.

Tack gumman.

2009-10-10 @ 16:19:37
Postat av: Nadia

Ojj, det var inte några kommentar du skrev!! hahah .. you welcome <3

2009-10-10 @ 21:00:14
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0