Snygga poliser

Ngt är fel med blogg.se .. kan typ inte uppdatera på grund av det! ! Men jag gör ett försök =D ..Juste vill säga ngt, men det känns inte rätt att skriva det här, det är helt enkelt polisens jobb (NEJ jag såg inte ngn göra ett brott – säger man så?), men jag kan lova er att det såg ut som CSI, okej, kanske överdriver, inte nog med det så jag inte bara en utan flera snygga poliser :D :D haha det är inte varje dag man ser flera på en gång ;) haha .. nej det kommer säkert komma ut i tidningen, så ni kommer nog fatta vad jag pratar om!

Så fort jag kom hem idag, så åt jag en ordentlig middag (under tentan har jag ingen koll om jag äter mat eller inte) .. undrar om man går ner i vikt av de? :O                                                                                                             Vet ni vad som hände med mig imorse?? Jag försov mig, enligt MIG så är det skandal, för jag är inte den personen som försover sig, och inte nog med det så hatar jag att komma försent!! Hade endast 10 minuter på mig att fixa mig sen gå ut och hinna med nästa tåg, kan lova att det var väldigt stressigt på morgonen för mig, och vet ni det roliga,.. ringer till Amelia och säger att jag är sen, vet ni vad jag får för svar? Jo ett: HAHAHAHA ..snart ska jag lägga mig, eller snart och snart, ska  i alla fall plugga en stund, sen ska jag ”hoppa” ner i min varma säng =) juste kom på att jag måste fixa käk till mig, för en gångs skull!! ATTANS också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-08 @ 21:59:31
Postat av: Your admire

HAHAHAA .. sorry gumman menade inte skrattande när du ringde hahhahahaha..

2009-10-08 @ 22:00:31
Postat av: Nadia

hahah det är lungt hunny =) I think you was born to laugh, right? :)

2009-10-09 @ 20:31:58
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0