Twilight hotties

Jag fattar inte grejen med att alla tjejer dör för twilight skådisarna (killarna), okej inte dör, men ni fattar vad jag menar,, att dem är typ skit snygga..Men vad är det som är snyggt med dem? Vad är det ni ser som jag inte ser? haha jag tycker annars att hela världen snygg (hörde du samii? hahha), fast den här gången tycker jag inte att ngn av dem här killarna är snygga.. I don't know what's wrong with me?.. vem vet, jag kanske inom en snar framtid, kommer typ också "dö" för dem, men måste bara titta på filmen ett par gånger.. hahaha

Vilka av dessa är snyggast?? :O


Kommentarer
Postat av: Sami

Håller med men britten längst ner har en white trash look some nice



/Sami

2009-10-28 @ 17:50:49
Postat av: Nadia

kUL att ngn håller med mig :) du menar Robert Pat.?? stilen är helt okey, ibland ser han helt ruttet ut :P

2009-10-28 @ 22:52:49
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0