Windows Live Messenger

Loggade precis i msn, har inte gjort det sen början av sommarn (Juni), jag vet  det var välldigt länge sen, känner att jag har tappat suget på att prata med folk i msn, som jag annars vanligtvis pratar med dem nästan varje dag, så vad är det för mening liksom? . .. Betyder det att jag en grown women now? ..hmm.. men nu ska jag försöka logga in lite oftare, för nu när aicha har flyttat så är lite svårt att ringa .. tiden kan vara lite svår också .. en annan sak fattar jag inte mig på Window Live Messenger ? .. även fast den är lik den gamla.. så blir jag ändå helt förvirrad ... hmm.. anyways .. ska sluta klaga .. gå å lägga mig är nog en bra idééé!! :D see yaaaa!!

Kommentarer
Postat av: Muskulus _:P

haha Yes maby you are a grown women,

2009-10-06 @ 23:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0