2 weeks

Ojj, ser att jag inte har bloggat på ett bra tag (2 veckor) .. Hihih… min vanliga ursäkt är att jag haft mycket att göra, och det är sant, haft massa läxor att göra, samt plugga till prov, och att mitt syskon kom hem, haft läkarbesök (kom på att jag glömde köpa min medicin, som läkaren skrev ut, måste använda den i 2 veckor, hjälper det inte, då blir det operation), angående läkarbesök så kom jag även på att måste ringa min tandläkare (måste ta bort min visdomstand – har ändå ingen nytta av den- tänk vad man lär sig i skolan!) .. hehe, hmm… vad har gjort mer.. Juste min barndomskompis A som jag även pluggar med fyllde 20 år, och  det gick vi alla hennes tjejkompisar ut och åt på en mongolisk restaurang, jag säger bara DEEEAM att dem har så god mat! =D .. Trevligt var det iaf. Det är vad jag har gjort under dem här 2 veckorna allt annat håller jag för mig själv. Men jag erkänner att jag är dålig på att blogga, men jag kan inte lova, men INSHALLAH ska försöka på att bli bättre på att blogga. Jag tycker det är kul att blogga, men samtidigt är det skönt att skriva av ibland det man har på hjärtat eller hjärnan ;) .. Eller kanske inte allt. Xoxo N ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0