Ramadan över för iår :)

Då var Eid firandet över för iår =D … haft en underbar kväll med familjen, vilket var huvud saken.. Fick gäster vid lunch tiden, senare på kvällen åkte vi till en familj som bor i Djursholm, och där kom massa folk, helt sjukt att alla fick plats i den där feta villan… åt väldigt mycket god mat,.. Ni vet när man brukar säga ”Guh, jag har ätit så mycket mat att jag kommer typ spy snart”? ,, Ja! Igår så hände detta med mig,.. haha I know, .. iaf jag Å Aicha orkade inte vara med ”brat” brudarna som gillar att skryta, det ända dem pratar om är typ hur många killar dem har strulat med, hur rik dem är, och bla bla… jag tål helt enkelt inte sådana typer.. så jag och A plus två tjejer till gick ner till killarna, riktigt schyssta måste jag säga.. Vi alla satt å spela poker, satte på hög musik, skrattade å skämtade om sjuka saker, det var som en liten ”hemma fest” sedan blev det filmdags.. Tittade på Brüno och några till, lyckades somna vid fyra tiden när A satte på världen sämsta film, vilket ledde till att jag somna, men det gör inget A, jag älskar dig ändå! Så jag och mina syskon plus A kom hem idag vid kl 8 på morgonen, var hur trött som helst!.. Väll hemma var min säng ren bäddat! Tack syrran I Love juuu!! :) Och idag har jag i stort sätt gjort nadaa, förutom att vi fick gäster.. fyy fan här försöker jag att plugga, men väljer att blogga ?!? det är vad jag har gjort i år.. Eid firande brukar vanligtvis vara i tre dar, men det är lite svårt, när man bor i Svedese… i mitt land får man vara ledig, då är typ allt stängt!.. Men jag hoppas att lever nästa år, så att jag kan fasta igen! INSHALLAH!

 

Har tyvär inte tagit några bilder från eid firandet, förutom alla ego bilder på mig, det får ni inte se! ;)



Skrev det här inlägget igår, men den lyckades inte komma upp.. aja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0