Cola & Godis

Sitter här å skriver ett arbete på datan, GooosH! Har så mycket plugg.. Är snart klar (om 2 timmar) hoppas jag, för annars kommer jag decka snart, för igår/idag la jag mig jätte sent (kl 03) för jag satt å pluggade, men jag har laddat kvällen med Cola och godis =D (under hela dagen på förelässningen samt under grupparbeten blev det mycket snack om sötsaker, samt söt drycker- så självklart fick man en sån där socker sug känslan- som också gjorde att jag var "tuvngen" att köpa godis! ;)).. guuh känner mig så nojjig, tror att jag kommer få karies (för mycket tand –lektioner), men samtidigt vet jag att jag är ingen godis människa, sist jag åt godis måste nog vara början av sommarn, typ slutet av maj eller början av juni, DET NI! .. nä jag ska fortsätta vara så, men lite ska man kunna unna sig lite ibland!.. nä imons plan är att träna på gymmet (måste börja ngn dag), sedan plugg i hemmet eller i bibban.. seden på kvällen får vi se vad jag hittar på!! Hörs imorn xxx


 

Ps. som ni märker så kan jag inte lägga ut några bilder för min data vägrar!, ska försöka blogg från broshans data, för jag har ännu inte fått hem min laptop (??!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0