F%&#!¤§ ONOFF!!

F%&#!¤§ ONOFF!! fAAAN VAD JAG HATAR DEM!!

Lämnade min data för 1 månad sen, och den beräknades bli klar förra veckan, å jag har typ ringt dem varje dag, och frågat hur det går, och alltid ska dem säga så olika!! Blir så irriterad, varför kan vi inte få en annan data så länge, för jag kan inte plugga utan den, och för min del så är plugget viktigast! Och sen så har jag massa orsaker till varför jag saknar min data ;) .. iaf så har min pappa och bror gått till affären, för att prata med dem öga mot öga, istället för mesar bakom luren!! Jag lovar det ända dem gör där, är typ att dem tar kaffepaus varannan timme..!! J**la latmaskar!! .. så pappa och borshan skällt ut dem lite.. å dem sa att den blir klar nästa vecka, om inte får vi en ny data!! Bäst för dem!! Bitches!! :D hahah (evil nadia här!!)

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0