Heeeeej :)

Mina ögon svider, (kanske kommer jag att gråta blod, som den där killen) han bara sova i 3 timmar inatt, vilket suger!! Varför? Orkar inte ta upp det här.. Tvingade mig själv att gå till skolan, för vi skulle ha repetition på anatomin, annars skulle jag inte ha gått.. hände inte så mycket i skolan idag, bara att jag o A vart så höga,, en sak kan jag lova att vi har massa plugg till nästa vecka!! GAAAAH!! , Ja, det märks att skolan har börjat.. är egentligen (ledig = studiedag) på fredag, (grupparbete), men jag å Merob ville få det överstökat så snabbt så möjligt, typ göra klart arbetet idag, eller imorn, men min skit grupp vill ju inte de, haha kan garantera att jag å Merob kommer vara på skit humör på fredan, kan jag lova, hmm.. . Kanske ska man plugga ihop..det var de! 
Juste!, Vet ni vad?! Jag gick miste om en ”världens chans" haha tänker inte säga om vad, juste me ♥ soccer player!! .. Funderar grovt på att flytta till Norge, efter när A sa de¨' .. har typ målat upp en bild :D .. haha låter töntigt, still.. who knows, maybe there's a future!! ;) ;) ;) ni fattar säkert inte vad jag menar, vilket är huvudsaken, feel the pain! Nu kommer typ Bella ringa mig bara för de! haha .. hörs lite senare, känner mig lite spy färdig = åt för mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0