I'm back on track baby

Trodde verkligen att jag skulle sova ut imorse, men blev väckt av mamma om att vi har tvätt idag, så halva dan gick ut med att hjälpa mamma i tvättstugan … .. juste en hemsk grej hände på vägen till tvättstugan.. hade på mig mina mjukis, tog på mig pappas (stora) sandal, .. don’t ask me why! .. Å jag tog inte med mig paraplyn, tänkte jag ska bara att ”jag kommer ändå tillbaks, om ett par minuter” ..så tror ni inte att det börjar regna precis när jag kom ut?.. Jo, men sen så började hagla också, det var inte lite vi pratar om här, utan det var värre än spöregn… och det gjorde faktiskt ont, jag kunde inte vända tillbaks, för det skulle vara onödigt… kunde inte springa ordentligt, för jag höll på att halka ihjäl mig på hela vägen till tvättstugan.. för det kändes som om det var fullt med hagel på hela vägen .. hade ju på mig pappas sandaler.. så det var lite jobbigt att springa.. under tiden jag ”sprang” .. Började jag säga la ila ha illalah… trodde verkligen att jag skulle dö =(…men, men jag hade tur, och jag tackar ALLAH för det!.. Lite komisk på slutet, för jag halkade in i tvättstugan.. Så kvinnorna där började as garva!.. nee fyy såg inte emot att mina mjukisar blev smutsiga, precis när vi tvättade färdigt…. När regnet var över gick jag till gymmet, kändes verkligen skönt att komma tillbaks.. har inte vart där på 4 månader!! Så det är mycket jag måste träna på ;) .. imorn är det skola tills 12, sen ut å käka med tjejerna :) xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0