MÅNDAG!!

Heeeej :) 

Usch! Imorse blev jag vaknade med ett jävla humör.. Stockholmshem var tvungen att börja borra vid 7 tiden, och när jag var ledig idag,.. Så har det hänt dem gångerna jag har haft studiedag.. Fan vad det suuger!! … precis när dem började borra, hoppade jag direkt upp från sängen, som om jag har fått elchock!! Haha .. Såg inte så kul ut ,.,, men jag lyckades iaf. somna igen, vilket var bra =) hihi … slängde i mig lite käk, sedan gick jag till bibblan och plugga i ett par timmar, sedan gick jag iväg till gymmet å tränade ett tag, och efter det gick jag förbi sam, gav henne en surprise, (skriver mer om det sen) … nu ska jag titta på Desperate (stavas det så?) howswife … seee yaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0