Miss you already!

Borshan åkte iväg till Cluj igår morse, kommer antingen tillbaks om en veckan, annars ses ses vi under jul lovet, de är så tyst utan honom här hemma. Miss you! ♥

Så dem här två senaste dagarna sov jag max 3-4 timmar per natt, hade så mycket att göra.. så igår väckte sam mig, för vi skulle plugga tillsammans i biblioteket, vi satt där tills lite innan 7, känner mig så himla stolt, att jag var där sen halv 2 till 7, men viktigaste är att jag har lärt mig något, vilket jag har gjort!                                                                                                                                           Och idag gick jag till skolan vid 10, för göra klart ett grupp arbete, och stannade där tills 2, vilket var jätte länge, var bara lite små sur för att jag gick till skolan när dem andra var lediga.. men på vägen hem mötte jag upp sami och vi gick hem tillsamman, och den där kvinnan hackade ju vah fan på mig idag, hon hade ingen att attackera, så hon började "hugga" i mig, såg mig som den bästa lämpligaste!! hahahha ♥ ... ska kanske plugga en stund, innan jag ger mig iväg till stan, kommer nog hem ngt efter 12 antar jag!! seee yaaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0