My baby is home =D

…. Då menar jag min laptop hiihih =D life is good =) … för några dar sen så tyckte man att livet sög, men nu så älskar jag mitt liv, som sagt i’m back on track ;) haha .. Nää jag är så glaaad, kan inte beskriva den här känslan,.. Vart utan den i kanske ca 2 månader om inte mer.. Då fattar ni kärleken till den!! Haha okej ska inte sitta här å babbla om den, som om den vore mig store kärlek =) .. Igår var det halvdag i skolan, så jag plus tjejerna från klassen gick till en thailändsk/kinesisk restaurang för att käka buffé, fan vad jag älskar asiatisk mat =) muummms!! Idag gick jag och Broshan till SKHLM- Centrum för att shoppa lite .. Besökte även butiker som jag aldrig har besökt, dem hade faktiskt grymma saker där, det gäller att ge dem en chans, istället bara för att titta på skyltdockarna och sen gå förbi! ,, det blev lite små shopping (hallöh fick ju lön + studiebidrag :D) heheh..egentligen var jag ute efter en skolväska.. Hittade två på par, ena var en frisk&co och den andra vara en Freddy Perry väska.. Men jag ska titta runt lite, se om det finns i bättre modell…slutade shoppingrundan med kebab talrik =) .. Nu sitter jag här å “pluggar” .. ska at least försköka plugga minst 1 timme .. Sedan blir det film mys;) vi hörs xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0