New begining – New Nadia

Nu när fastan är över för i år, kan jag äntligen fokusera på plugget, börja träna igen (har inte tränat sen början av juni), och jag längtar redan,.. mår så bra när jag tränar, måste ju ha balans i livet! Dock måste jag skärpa mig med tränings schemat, dvs. Inte träna ihjäl mig, mitt plan är att jag ska ha styrketräning/kondition 2 ggr i veckan, gå på streetdance igen (längtar), börja på yoga eller pilates,, det här räcker för mig! Sedan brukar jag ta powernap i 2 timmar (men det slutar med 3-4 timmar om inte mer) varje dag efter skolan, för att bli pigg på kvällen, så jag måste skärpa mig där också, samtidigt måste jag plugga 2 timmar varje dag efter skolan, även om jag inte har ngn läxa, försöka klämma in ngn träff med vännerna, vilket är viktigt för lite kul ska man ha!..hmm… vad mer måste jag ändra på??.. Känner att jag måsta ändra lite på min ”gamla” vana, det här är den ”nya” jag, som jag ska försöka ändra på.. Allt annat kan jag låta bli än så länge, kanske kommer jag på ngt mer..

Detta fick bli min kvälls fika :) ♥


Kommentarer
Postat av: nea

Gott med bulle, haha :P

2009-09-26 @ 21:20:25
URL: http://ebbanealinnea.blogg.se/
Postat av: Nadia

hahah yes :)

2009-09-27 @ 20:14:37
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0