Big bro left us 2 day ...

... och vi kommer inte ses om 7 månader, om inte han kommer vid februari.. annars funderar jag och pappa besöka honom vid mars, rätt lagom :D hoppas på att vi åker, för jag saknar hans fina lägenhet uppe i bergen, synd bara att han inte bor kvar där längre.. det var så härligt att gå upp på morgonen, där han hade en balkong, som har utsikt över hela bergen plus hela staden där nere,, aaahw det var gött!! fan tog massa fina bilder, men pga av min idiotiska data, så blev dem borta..  men jag vill inte prata mer om det, för jag kommer typ få ångest! haha inte kul kan säga!
.
.. Känns som om att han kom igår, och sen åkte han idag, egentligen stannade han här 3 veckor, guuh va fort dagarna har gått!! För några dar sen, hade vi hade psyk talke, haha då han babblade i 3 timmar sen fick jag säga mitt!! haha .. nä men det kändes bra, mycket vi kom fram till massa saker ....!, han sa om jag lyckas med det, då kommer jag få ngt som är värd över 2 tusen :D mihihi inshallah*. I will miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0