God fortsättning :)..

AHHH vad trött jag är!! Jag sov knappt ngt inatt, var så hipad! HAHA. hade så himla kul med SB, oh yes vi blev höga, snarare that lady ;D shiat ni skulle ha sett henne haha..
iaf efter ngn minuts sömn var det dags att gå upp för att gå iväg till jobbet .. haha jag såg inte en enda människa på min lilla hood tills jag var på väg till tunnelbanan, då jag såg folk att komma ut från tunnelbanan, som var super fixad eller helt borta i huvudet!! haha Och sen så hör man raket ljud, redan kl 7 på morgonen, I mean come on!

Samtidigt var det rätt tufft på jobbet, en blev sjuk så det vara bara jag och en annan kollega som jobbade tillsammans hela dan, han inte ens andas eller sitta, gick bara hela jävla dagen... helt crazy! Nu har jag tagit extra jobb också, ångrar mig så himla mycket.. nu måste jag tänka.. jag ska jobba där 5 ggr till!!,, aja måste se det på de ljusa sidan ;) money talks* ;D höhö, nu när jag kommer jobba mycket under den här därför kommer jag inte skriva så mycket, kanske små inlägg.., Den nya bloggen kommer komma upp när som helst.. bara jag får lite tid ;) annars var det helt okey dag, tjejerna kom förbi, började med lite chat, sen tittade på bilderna från igår, sen blev det film, mysigt :).. nu ska jag sova!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0